Serwis RIDEOO

Produkty zakupione w RIDEOO kwalifikują się do serwisu RIDEOO.

Serwis oferowany naszym Klientom przez RIDEOO obejmuje:

  • Usługę gwarancyjną
  • Wymianę części
  • Naprawę zakupionych towarów
  • Utrzymanie zakupionych towarów

Jeśli produkt zakupiony w RIDEOO wymaga naprawy/konserwacji, zorganizujemy dostawę Twojego produktu do naszego centrum serwisowego w celu diagnozy (1-2 dni po otrzymaniu produktu).

  • Po zakończeniu diagnozy zaoferowane zostaną możliwe opcje rozwiązania sprawy - w tym czas i koszty.
  • Po otrzymaniu potwierdzenia nasz ekspert rozpocznie naprawę produktu.
  • Naprawiony produkt, który jest gotowy na nowe przejażdżki, zostanie dostarczony za pośrednictwem naszych partnerów kurierskich.

Wysyłka i dostawa wadliwego produktu jest opłacana przez nadawcę (62 zł za obie strony).

×

Rejestracja

Rejestrując się, zgadzasz się z umową użytkownika

lub zaloguj się