Serwis RIDEOO
Produkty zakupione w RIDEOO kwalifikują się do serwisu RIDEOO.
Serwis oferowany naszym Klientom przez RIDEOO obejmuje:
- Usługę gwarancyjną
- Wymianę części
- Naprawę zakupionych towarów
- Utrzymanie zakupionych towarów
Jeśli produkt zakupiony w RIDEOO wymaga naprawy/konserwacji, zorganizujemy dostawę Twojego produktu do naszego centrum serwisowego w celu diagnozy (1-2 dni po otrzymaniu produktu).
- Po zakończeniu diagnozy zaoferowane zostaną możliwe opcje rozwiązania sprawy - w tym czas i koszty.
- Po otrzymaniu potwierdzenia nasz ekspert rozpocznie naprawę produktu.
- Naprawiony produkt, który jest gotowy na nowe przejażdżki, zostanie dostarczony za pośrednictwem naszych partnerów kurierskich.
Wysyłka i dostawa wadliwego produktu jest opłacana przez nadawcę (62 zł za obie strony).