Zwroty i Reklamacje

Zwroty
Zwrotu można dokonać w ciągu 365 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem że nie nosi on śladów użytkowania.

Dla otrzymania zwrotu pieniędzy:

  1. Prosimy o wysłanie wniosku w wolnej formie na info@rideoo.pl oraz
  2. wysłanie produktu do nas pocztą lub dostawą kurierską. Do opakowania należy dołączyć dowód zakupu (np. Paragon).
  3. Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy kwotę zapłaconą za zakup produktu na konto w ciągu 14 dni.

Gdy tylko otrzymamy paczkę, zwrócimy należność za produkt na konto w ciągu 14 dni.

Pamiętaj, że:

  • Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
  • Koszty opakowania i odesłania towaru ponosi klient.

W miarę możliwości prosimy o odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu.

Wymiany
Każdy ma prawo do wymiany produktu bez podawania przyczyny w ciągu 365 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem że nie nosi on śladów użytkowania.
Aby wymienić towar:

  1. wydrukuj i wypełnij wniosek znajdujący się tutaj,
  2. wyślij do nas towar na wymianę pocztą polską bądź kurierem. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!
  3. do paczki dołącz:
    1. wypełniony wniosek wymiany
    2. dowód zakupu (np. paragon)
  4. złóż zamówienie przez naszą stronę internetową na nowy produkt wpisując koniecznie w polu komentarz: "WYMIANA" oraz numer poprzedniego zamówienia,
  5. gdy tylko otrzymamy paczkę, wyślemy do Ciebie nowy towar!

Pamiętaj, że:

  • Koszt ponownej wysyłki pokrywa klient i wynosi on 20zł (płatne przy odbiorze).
  • Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

W miarę możliwości prosimy o odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu.

Reklamacje
Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie są objęte gwarancją producenta lub rękojmią.
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z powodu:

  • winy użytkownika,
  • złego konserwowania sprzętu,
  • przechowywania w nieodpowiednim miejscu,
  • nie stosowania się do instrukcji użytkowania,
  • wypadków losowych.

Aby złożyć reklamację na produkt:

  1. wydrukuj i wypełnij wniosek znajdujący się tutaj,
  2. wyślij do nas pocztą bądź kurierem produkt, który chcesz reklamować,
  3. do paczki dołącz:
    • reklamowany produkt,
    • wypełniony wniosek reklamacyjny,
    • dowód zakupu.

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki reklamacja będzie rozpatrzona. Klient o przebiegu reklamacji będzie informowany za pomocą e-mail’a bądź telefonicznie.
Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.


W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Łotewska Izba Handlowa w Rydze, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

×

Rejestracja

Rejestrując się, zgadzasz się z umową użytkownika

lub zaloguj się